Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΕΛΗΞΕ-Διαγωνισμός Μικρές Χειροποίητες Ομορφιές-ΝIKΗΤΡΙΑ:Μαρία Μανασή

Ένας ακόμη διαγωνισμός για εσάς με δωράκι για την μαμά και την κόρη!!!

Η Ελπίδα σας χαρίζει ένα χειροποίητο βραχιολάκι-ματάκι και ένα ίδιο για την κόρη σας!

Λίγα λόγια για την δημιουργό!
Είμαι απο την Θεσσαλονίκη και με λένε Ελπίδα!Αγαπώ τα χρώματα και οτιδήποτε χειροποίητο.
Έτσι έφτασα στο να κάνω στολίδια,στην αρχή για την κόρη μου και εμένα και στην πορεία για όποια κυρία μου το ζητήσει!
Ελπίζω να σας αρέσουν όσα φτιάχνω!



 
Για να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό κάντε τα εξής:

-Like στη σελίδα της δωροθέτιας Μικρές Χειροποίητες Ομορφιές

-Like στη σελίδα μας  MamaMia

-Κάντε δημόσια κοινοποίηση το διαγωνισμό μας!

-Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από την φωτογραφία του διαγωνισμού!
Ο διαγωνισμός ξεκινάει από σήμερα 14 Απριλίου και τελειώνει 30 Απριλίου στις 21:00!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!Αναφέρετε πάντα το όνομα του facebook σας για να μπορεί να ελέγχεται και να εγκρίνεται η συμμετοχή σας!!!

Καλή επιτυχία σε όλους!

14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. γράψτε μου το ονομά σας στο facebook.Πρέπει να εγκρίνω την συμμετοχή σας.Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. υπέροχα!!!!!!!! Δώρα Γιαννούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ !!!! FB:ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκουλιιιιιιι ������������ Natalia kloounitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή