Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΕΛΗΞΕ-Διαγωνισμός Χειροποίητο κόσμημα-Νικήτρια:Claire Gianneli

Ο 8ος διαγωνισμός μας είναι εδώ!!!

Το Χειροποίητο κόσμημα της Δήμητρας σας χαρίζει

2 υπέροχα βραχιολάκια μακραμε:ροζ με φουξ χάντρες και πράσινο με άσπρο ιριδίζον!!!

Είμαι η Δήμητρα και είμαι από την Θεσσαλονίκη!Ασχολούμαι με το χειροποίητο κόσμημα και διάφορα διακοσμητικά εδώ και 8 χρόνια.Έχω μεράκι και αγάπη πολλή,κάθε μου κομμάτι είναι μοναδικό!Έχω κάνει μαθήματα στο παρελθόν.Επισκεφθείτε την σελίδα μου και δείτε την δουλειά μου!

 Για να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό κάντε τα εξής:
-Like στη σελίδα της δωροθέτιας Χειροποιητο κοσμημα
-Like στη σελίδα μας ΜamaMia
-Κάντε δημόσια κοινοποίηση το διαγωνισμό μας και αφήστε ένα σχόλιο!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:Αναφέρετε το όνομα του facebook σας πάντα!


Ο διαγωνισμός ξεκινάει από σήμερα 1 Μαίου και τελειώνει 31 Μαίου στις 21:00!
Καλή επιτυχία σε όλους!

24 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα!
    Μακάρι να κερδίσω

    fb:
    https://www.facebook.com/bmkstardoll?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια!
    fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα!!!!!! <3 :D <3 fb thomais fountoulaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφα!ευχαριστούμε!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Γράψτε μας το όνομα του facebook σας για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας!Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. fb ΣΤΕΛΛΑ ΜΠΕΣΙΡΗ
      ειναι πολυ ομορφα, καλη επιτυχια

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα!!!!!
    fb name: Μαρία Μανασή
    link κοινοποίησης : https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fmama1mia.blogspot.com%2F2014%2F04%2Fblog-post_30.html%3Fspref%3Dfb&t=MamaMia%3A+%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82+%CE%A7%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%84%CE%BF+%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%B1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ !!! FB NAME:ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δώρα Γιαννούλα πολύ όμορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. like!!
    fb:Βαγγέλης Νάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΑ !!!! FB NAME:ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. https://www.facebook.com/renia.komninou Τέλειααααααααααααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή