Σάββατο 10 Μαΐου 2014

EΛΗΞΕ-Διαγωνισμός Mallia Kouvaria-Νικήτρια:Μar Maths

9ος διαγωνισμός για εσάς!!!

Λίγα λόγια για την δημιουργό!
"Το μαγαζί το βρήκα από τον μπαμπά μου,δεν είναι καινούργιο.Υπάρχει 35 χρόνια!Το βελονάκι το ξέρω από μικρό παιδί!Μου άρεσε πολύ απο πάντα!Τώρα οι κατασκευές μου προέκυψαν τυχαία!Από site στo internet και επειδή άρεσαν στους πελάτες.Μου αρέσει και εμένα βέβαια,γιατί δουλεύεις με φαντασία και δημιουργείς.Επίσης τα μικρά αντικείμενα τελειώνουν σύντομα και αυτό με βοηθάει πολύ γιατί δεν φημίζομαι για την υπομονή μου!"
Επισκεφθείτε τη σελίδα Mallia Kouvaria και δείτε όλες τις δημιουργίες!


Τα Mallia Kouvaria σας χαρίσουν ένα υπέροχο ζευγάρι με χειροποίητα πλεκτά παπουτσάκια για τους μικρούς σας πρίγκιπες!

Δεν είναι υπέροχα;;;(ηλικίας περίπου 4 με 9 μηνών)

Για να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό κάντε τα εξής:
-Like στη σελίδα της δωροθέτιας Mallia Kouvaria
-Like στη σελίδα μας ΜamaMia
-Κάντε δημόσια κοινοποίηση το διαγωνισμό μας και αφήστε ένα σχόλιο!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:Αναφέρετε το όνομα του facebook σας πάντα!

Η κλήρωση στις 10 Ιουνίου!!!Καλη επιτυχία!!!

22 σχόλια:

  1. tyeleio dwraki fb name: panagiotis olga vardoulakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λατρεύω! !!!!♡ fb Anna Myari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχα!! fb ελενη-μανθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πανέμορφα! Σχεδιασμένα για εναν μικρό πρίγκιπα :-) Ηρω Χριστοδουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερα!!Τα θελω!! fb anna pap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερα!!τα θελω!!! fb anna pap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. fantastikaaaaaaaaaa fb Eleni Kallh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ ειναι τελιο ☺☺�� Dafni Magali Papanikolaou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. einai teleia gia ton mpempako mou!!!dimitra Queenhayabusa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπεροχα παπουτσακια!!!!! fb Lia Mpalaska Korogona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελεια παπουτσακια για το μικρουλη μας !!!! <3 χαρουλα πιθαμιτση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή