Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΛΗΞΕ - Διαγωνισμός Ηρώς Δημιουργίες - Νικήτρια : Betty Kalantzi

Διαγωνισμός!!!


Η Ηρώ σας προσφέρει  μία τσαντούλα "sarah kay",με τεχνική decoupage και χειροποίητο καπελάκι ραμμένο απο τσόχα,ραμμένο απο την ίδια!!!

Λίγα λόγια για την δημιουργό!!!
"Καλλιτεχνικές ανησυχίες,αγάπη για δημιουργία...
Από μικρή καταπιανόμουν με διάφορα πράγματα,όπως να φτιάχνω μπουκάλια με κερί,ψηφιδωτά,θαλλασοδημιουργίες και άλλα.
Από τότε που σταμάτησα να εργάζομαι δεν μπορούσα να φανταστώ την ζωή μου μόνο με το νοικοκυριό,έπρεπε να κάνω κάτι να δημιουργήσω.Το μυαλό συμβάδισε με τα χέρια μου και έτσι ξεκίνησα να ασχολούμαι με την τεχνική decoupage την οποία αγαπώ και λατρεύω και πάντα θα προσπαθώ για το καλύτερο.....Έτσι ξεκίνησα παρακολουθώντας ενίοτε κάποια σεμινάρια αλλά σε πολλά είμαι αυτοδίδακτη και αυτό για εμένα είναι και το σημαντικότερο......
Επίσης σημαντικοί είστε εσείς για εμένα που με εμπιστεύεστε και μέρα με την μέρα μου το δείχνετε...
Σας ευχαριστώ πολύ και πάντα θα προσπαθώ για το καλύτερο!!!"




Για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό:

-Κάντε like στη σελίδα μας MamaMia

-Kάντε αίτημα φιλίας στο προφίλ της δημιουργού Ηρώς Δημιουργίες

-Kάντε κoινοποίηση δημόσια του διαγωνισμού.

-Αφήστε ένα σχόλιο με το όνομα του facebook σας.

*ΠΡΟΣΟΧΗ!Μην ξεχνάτε να αναφέρετε το όνομα του facebook σας!!!

 

Ο διαγωνισμός μας ξεκινάει από σήμερα,18 Σεπτεμβρίου και θα λήξει στις 30 Σεπτεμβρίου,στις 21:00!

Καλή επιτυχία!!!

33 σχόλια:

  1. Πανέμορφη τσαντουλα Anastasia Babaletsou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα ...τα πάντα υπέροχα Ηρώ μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ioanna alexiou
    kapagianna@yahoo.gr
    πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη που είναι η τσάντα !!!!!!! Maria Vasiliadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗ SARAH KAY ΑΠΟ ΜΩΡΟ <3 (fb name Evita Ladopoulou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικό!!! Fb: Κατερίνα γεωργαλα Γιώργος καρλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φανη παπατωλη
    Πολύ γλυκό δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα.Στέλλα Τυρεκίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ !!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!! FB:ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ sarah kay!!!! MOY ΘΥΜΙΣΑΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡONIA !!
    FB name : Betty Kalantzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή